mercoledì 2 settembre 2015

Ladri macachi

Pensare che quando ci siamo catati per andare ala corsa di San Massimo il Nafta era cusita contento parché aveva fato il fuorituto.
Come, ci o deto io, sei andato a l'unieuro? Maché mi a risposto, lo facio sempre prima di una gara.
Fato sta che sudati come le anguile dopo la corsa abiamo catato la seradura sforsata e dal baule mancava il marsupio del Nafta con i schei, le ciave e la patente.
Penso che fussero ladri un poco macachi parché non si sono gnanca acorti che c'erano anca i buoni per il Veronello Paluani.
Il Nafta a deto che se li avesse catati gli avaria dato un pugno sul muso e dopo li avrebbe portati tuti macati dai Caramba.
Era cusita cativo che a voluto ndare a casa sensa gnanca mangiare i bigoli co l'anara.
Io per farmela passare o preso il Veronello con tutte due le mane e l'ho pociato in una bela scudelona piena di late.
Pecato che fusse parsialmente scremato, ma anca io sono in dieta come mia mama.


1 commento:

  1. Bastardi, fetentoni, cornuti,
    gran culatoni strafottuti,
    m'avi rovina la serata
    za l'era (come sempre) sensa "patata",
    i bigoli co l'anara l'era la consolasion
    sti bueloni i na leva la sodisfasion.
    A sti du pori veci in mudande
    boia se i la ciavadi ala grande.

    RispondiElimina